Presentatie bij provinciehuis Drenthe

open huis Drenthe.jfif
Jos Schaafsma.jpg
Door Jos Schaafsma op 22 november 2025 om 20:00

Presentatie bij provinciehuis Drenthe

Zaterdagmiddag 22 november was er voor iedereen de gelegenheid het Drentse provinciehuis van binnen te bekijken.

De Statenfractie van de ChristenUnie zette letterlijk de deuren van het huis open zodat iedereen een kijkje kon komen nemen. Naast allerlei andere activiteiten waren wij uitgenodigd om te vertellen over wat het waterschap allemaal doet. 

Heel erg leuk! Om een beetje op te vallen hebben we een opgezette beverrat en muskusrat meegenomen. Dat werkte mooi: we kregen zo interessante gesprekken over o.a. het beheer van exoten. 

Graag tot volgend jaar!

Labels: ,