Presentatie bij provinciehuis Drenthe
Zaterdagmiddag 22 november was er voor iedereen de gelegenheid het Drentse provinciehuis van binnen te bekijken.
De Statenfractie van de ChristenUnie zette letterlijk de deuren van het huis open zodat iedereen een kijkje kon komen nemen. Naast allerlei andere activiteiten waren wij uitgenodigd om te vertellen over wat het waterschap allemaal doet.
Heel erg leuk! Om een beetje op te vallen hebben we een opgezette beverrat en muskusrat meegenomen. Dat werkte mooi: we kregen zo interessante gesprekken over o.a. het beheer van exoten.
Graag tot volgend jaar!